Dragi moji (tj. naši), što drugo mogu nego na početku ove recenzije zapjevati „Ou ou ou, ljeto nam se vratilo, uo uo uo…“ 🙂 Ljeto nam je stiglo na mala i velika vrata, a s ljetom stiže i nešto lepršavije i laganije štivo za čitanje na plaži, u parkovima, na terasama i sl, a ova knjiga je upravo to! Pravo pravcato ljetno štivo koje se, premda je na engleskom jeziku, čita vrlo lagano i brzo. 🙂 Autorica Katie je trenutno jako zauzeta, pretpostavljam novim romanom, no pristala je na intervju s Bibliovcom, tako da očekujte i tu poslasticu taman pred godišnje odmore. 🙂

Molly Barlow je djevojka koju čeka 99 dana do polaska na fakultet. Upravo se vratila iz Bristola u Salt Lake, kamo je pobjegla kako bi izbjegla skandal koji ju je pratio i kako bi završila zadnji razred srednje škole. O kakvom je skandalu riječ? Njena majka je spisateljica, koja je iskoristila životnu, istinitu priču svoje jedine kćeri kako bi napisala bestseller. Ta istinita priča je da je ona prevarila svog dugogodišnjeg dečka Patricka, s njegovim bratom, Gabeom. Po dolasku natrag u Salt Lake, rijetki su ti koji žele imati bilo što s Molly, no u te rijetke se ne uklapa Gabe, koji od prvog dana otkad je vidi želi kavu s njom, izlazak, druženje, što god. 🙂

Kako bi joj vrijeme čim prije prošlo, zapošljava se u hotelu, u kojem je i prije radila i tamo upoznaje novu djevojku svog bivšeg, Tess, koja u početku izbjegava bilo kakav kontakt s njom. Tess je upoznata s pričom, no s vremenom se zbliži s Molly i nađe s njom zajedničke teme i vrijeme za pokoji zajednički izlazak.

Patrick (bivši) nije loš dečko, no ne želi imati ništa s Molly. On je za aferu saznao iz novina i to je ono što ga je povrijedilo više od svega. No, ono što je vrlo bitno za priču je činjenica da je Patrick prekinuo s Molly prije nego što je ona završila u krevetu s Gabeom. Sigurno se svi sjećate scene iz serije Friends, kada Ross govori Rachel (nakon prevare, koja po Rossu to nije), zapravo urla: „We were on a brake!“ 😀

Patrickova i Gabeova sestra, Julia, je bila Mollyna najbolja prijateljica sve do te afere, dijelile su dobro i zlo, sve tajne, želje i snove. Po povratku u Salt Lake, Molly osjeti ruku osvete svoje nekadašnje prijateljice i to je neizmjerno boli, no Julia ni ne pomišlja na nekakvo pomirenje. Ponekad zaista ne razumijem što ljude tjera da se ponašaju neodgovorno (da na kažem, kao stoka). Dakle, Molly kod svog postupka uopće nije razmišljala o posljedicama ili je mislila kako se tajna nikada neće saznati. I to joj se obilo od glavu jer je doslovno cijela zemlja saznala za Mollynu prevaru.

Gabe ipak ne odustaje od Molly i poziva je na jedan party, pa na drugi, obiteljski party (koji začudo prolazi koliko toliko ok) i počinju vezu dok njoj teče vrijeme i nikako se ne može odlučiti što će točno studirati na Sveučilištu, a dekan joj kao podsjetnik šalje e-mail: „Dear Incoming Student, please, for the love of all things holy, hurry up and figure out your life.“
Ostavit ću otvorenim pitanjem što se dogodi s Gabeom, s Mollynim odnosom s nekadašnjom najboljom prijateljicom Julijom, a i sa Patrickom. Mogu vam samo otkriti da je 99 Days chic roman, no ne tako predvidljiv kako sam pomislila čitajući prve stranice. Događaju se svakakvi preokreti, razmišljanja, previranja, more osjećaja i čitatelju ti dani (poglavlja) izmiču kroz prste i bliži se taj 99. dan, ponekad i malo prebrzo, s obzirom na događaje.
U svakom slučaju, nadam se kako ćete uživati u ovoj knjizi, tko god ju osvojio, jer da, ide na giveaway. 🙂 Sve što trebate učiniti je poslati mail na [email protected] odgovor na pitanje –
Kako se zove nova Patrickova djevojka?
a)    Molly