Ako niste ljubitelj trilera, Karin će vam sigurno biti nepoznanica, no oni koji ih čitaju vrlo dobro znaju tko je ona, te barem jedan njen vrhunski triler.

Sve je počelo “Zaslijepljenom” koju zapravo još nisam pročitala, u kojoj je glavna junakinja Sara Linton, pedijatrica koja u slobodno vrijeme radi kao mrtvozornica, kako bi zaradila koji dolar više. Njezin serijal posvećen je Sarinom jedinom cilju da nakon muževe smrti pomaže rješavati misterije.
Karin je čitatelje diljem svijeta također oduševila drugim serijalom koji je pisala paralelno – “Triptih” je prvi roman o disleksičnom detektivu Will Trentu koji pokušava uskladiti svoj posao sa svojim problemima, ali vođen instinktom vrlo je dobar u svom poslu. Serijal je nastavljen “Krhotinama”, te trećim romanom “Postanak” u kojem Will susreće Saru, sada doktoricu u hitnoj službi lokalne bolnice. Zajedničkim snagama pokušavaju dobiti utrku s vremenom i pronaći poremećenog sadista.
Zašto kažem da je zadivila svijet? Njeni romani  prevedeni su na tridesetak jezika. Rekla bih, ništa čudno, Karin je majstorica žanra. Nagrađivana je čak četiri puta nagradama Crimezone za najbolji triler i Best Thriller Debut za njen debitantski roman. Tri romana koja sam pročitala oduševila su me skroz na skroz, čitaju se u jednom dahu od korica do korica. Sigurno ste se susretali s romanima u kojima dugo čekate da se nešto počne događati ili odustanete jer je radnja spora i troma, vjerujte, ovo nisu ti romani. Što je još bolje, Znanje se potrudilo da budu dostupni svima, jer su im cijene vrlo popularne.
U sumrak jedan stariji bračni par putuje sinu, snahi i unucima u posjet lokalnom cestom, no na odredište nisu stigli. Naletjeli su na potpuno golu ženu, vrlo izranjavanu i izmučenu. Pretpostavlja se da se sama bacila pred automobil. U drugom vozilu koje se zateklo na mjestu nesreće bio je i medicinski tehničar koji je pomogao mladoj djevojci do dolaska hitne pomoći.
Za to vrijeme, istražitelj Trent i njegova partnerica Faith Mitchell bili su na hitnoj, Faith se onesvijestila na parkiralištu javne garaže. Sara Linton ju je preuzela iako joj je smjena odavno završila. Nakon smrti njezinog supruga, više vremena provodi na poslu kako bi što manje razmišljala o njemu, kako joj nedostaje i da je zapravo ostala sama. Faith je dijagnosticiran dijabetes, ali njega je ubrzala trudnoća koju je Faith odlučila sakriti još neko vrijeme od kolega s posla. Dok su bili na hitnoj, dovezena je pregažena djevojka koja je jedva izmucala kako se zove. Bila je pothranjena i dehidrirana, a ozljede su stršale s njenog nagog tijela. Čak joj je izvađeno i jedanaestoro rebro. Will je bio šokiran njezinim ozljedama, profesionalna radoznalost ga je uputila na mjesto nesreće. Kako je agent agencije GBI (georgijski FBI) nije imao ovlasti niti pristup mjestu nesreće, jer lokalna vlast ih nije zatražila pomoć. Kako je pravno to vrlo zamršeno, nije mogao čekati da se šefovi dogovore čim počne novi radni dan, on se kroz šumu progurao ne bi li što više saznao. Rekli bi laički – išao je njuškati. A njuškanjem se uvijek nešto pronađe.
Napisala sam već da slijedi svoj instinkt i time nadoknađuje probleme koje ima s čitanjem, određivanjem lijevog ili desnog i sl. Njuškanjem je naišao na spilju, i to ručno iskopanu koja je zapravo bila tamnica. Jedino što su mogli pretpostaviti on i lokalni policajci koji ga uopće nisu poštivali, da je to tamnica iz koje je pobjegla mlada pregažena žena. No Will je vrlo brzo uočio kako je u tamnici bila još jedna žrtva. Uskoro svi kreću u potragu po šumi, neuvjereni u Willove tvrdnje. Kako bi se sve zakompliciralo, idućeg dana nestaju dvije mlade žene koje neobično podsjećaju na pregaženu djevojku. Mučitelj ima svoj tip – uspješne, neovisne smeđokose i smeđooke djevojke koje imaju problema ili s bulimijom ili anoreksijom. Sara, Faith i Will povremeno će surađivati razmjenjivajući ideje o slučaju, jer ih dokazi neće odvesti na mnogo adresa.
Nije nužno pročitati ranije romane kako biste uživali u „Postanku“. Ali ako pročitate barem jedan, nećete stati samo na njemu. Serijal o Willu Trentu nastavlja se romanima “Slomljena”, “Duboki pad” u izdanju Znanja (još barem dvije su u engleskom prijevodu “Criminal” i “Unseen”), dok je “Zaslijepljena” u izdanju Algoritma (u tom serijalu je još pet romana za sada). Svima koji se odluče za Karin Slaughter, želim napeto čitanje!