Stephanie Plum je prvo ostala bez braka, a zatim bez posla. Posljedično, u narednih šest mjeseci neuspješnog traganja za novim, ostala je i bez auta, telefona i hrane u hladnjaku. I obrva, ali negdje u zadnjoj trećini priče. 🙂 Kad si očajan, i roditeljska mišljenja konačno dobro dođu. Tata joj savjetuje da se javi rođaku Vinniju. Mama joj savjetuje da se (ponovno) uda.

Nekoliko dana kasnije Stephanie radi kao lovac na ucjene (bounty hunter, jel… i kako glasi imenica „lovac“ u ženskom rodu, zna li netko?) za Vinnija. Njen zadatak je pronaći ljude za koje je plaćena jamčevina, ali se nisu pojavili na sudu u datom terminu. Za svakog privedenog provizija iznosi 10% od ukupne visine jamčevine. Među dosjeima je i jedan posao koji vrijedi 10 000$; savršena cifra koja bi Stephanie vrlo brzo ponovno stavila na noge. Osoba koju treba naći i privesti? Joe Morelli. Policajac tražen zbog ubojstva nenaoružane osobe. I zavodnik s kojim Stephanie nije izravnala neke račune još otkad ga je pokušala tatinim Buickom izravnati s asfaltom prije jako puno godina. Nagrada je velika. Motivacija je višestruka. Njena obučenost da se uspješno uhvati u koštac s problemima koji je čekaju – gotovo nikakva. U tom tehničkom dijelu će joj pokušati pomoći Ranger, kolega s malo više iskustva, ali s jednako malo očekivanja od njenih amaterskih pokušaja da privede bivšeg policajca s kojim se ni Ranger nije htio petljati.

Zapravo, s obzirom na situacije i likove s kojima se susreće, Stephanie se jako dobro snalazi. Mislim, kako biste vi reagirali na manijaka koji vam prijeti telefonski, a onda vam se temeljito izejakulira po ulaznim vratima? Srećom za Stephanie, s vanjske strane… 🙂 Ijuuu, znam…
Ono što cijelu knjigu čini dinamičnom, zanimljivom i jako smiješnom je to što je Stephanie šeprtljava, šarmantna i tvrdoglava.
Knjiga je nedavno prevedena na hrvatski, a prošle godine je u kinimao igrao i film „Sve za lovu“ sa Katherine Heigl. Bacila sam oko na film čim sam dovršila knjigu i čim su moja jedina dva neurona u naletu inspiracije povezala knjigu s filmom. Film je jako ubrzana, ušećerena i uobičajeno malo iskrivljena verzija knjige, pa mi je drago (po ne znam koji put) što sam knjigu čitala prije nego sam pogledala film. Jedino što knjiga nema, a film ima je – Daniel Sunjata. Oh, boy… <3 <3 <3 Mmmda… Dajte ga samo pogledajte!
Daniel Sunjata kao Ranger u filmu “Sve za lovu”
Krivo mi je k’o psu što nisu onu Scenu Ispod Tuša (jedna od dražih u knjizi, nema šanse da je previdite tijekom čitanja ili gledanja) razvukli barem na 3 minute, umjesto na 30 sekundi. Grrr! Da se u filmu nisu iskupili svim onim scenama u streljani, ozbiljno bi im zamjerila što su imali takvog glumca na setu, a nisu ga malo bolje i više (i DUŽE, pobogu) iskoristili. 🙂
Možda ću nekome tko odluči pogledati film upropastiti neizvjesnost, ali jednostavno moram reći – u filmu nema scene sa spermom na vratima. 😀 😛
Knjiga je zapravo dio serijala (u zadnje vrijeme je rijetka ona koja nije, čini mi se) o Stephanie Plum. I to kakvog serijala… Progutala sam 19 knedli kad sam vidjela koliko zaostajem(o) – serijal ima 19 nastavaka! Cijelu listu možete pogledti ovdje. Kod nas je nedavno prevedena tek prva. Znate li kad je knjiga „One for the Money“ prvi put tiskana? 1994. godine! Uzet ću si minutu šutnje da mi ova činjenica sjedne.
Ha-khm! Dakle.
Morat ću pročitat i ostale samo da provjerim ima li Rangera i dalje u cijeloj priči. Sve mi se čini da će to čitanje završiti kao i moje gledanje serije The Vampire Diaries – već 4 sezone ne znam što se događa. Teško je pohvatati konce kad stalno koristiš fast-forward do scena s Damonom (glumi Ian Somerhalder). Devetnaest knjiga punih Rangera bi mogla biti isplativa investicija… 🙂
Iva