Shannon MacLeod srela ga je jednom davno, dok su još gotovo bili djeca, i već onda osjetila neodoljivu potrebu da ostane uz tog crvenokosog dječaka s imenom koje bi dobro pristajalo nekakvom heroju. Ipak, njihov kratki susret okončala je ne ostavivši šansu da preraste u poznanstvo i otišla s tadašnjim dečkom. To je bila tek prva od loših odluka koje će Shannon u narednih devet godina donijeti kada su u pitanju muškarci u njezinom životu.

Devet godina kasnije, Shannon se vratila u Edinburgh. Pobjegla u Edinburgh, točnije; od obitelji s kojom su se odnosi raspali i od posljednjeg u nizu loših muškaraca koji su joj sustavno uništavali život. Odlučna je započeti iznova; nova okolina, novi ljudi, nova priča. Sve će to, ako bude imala sreće, započeti u studiju za tetoviranje u kojemu ima dogovoren razgovor za posao. Otvorivši vrata studija INKarnacija, Shannon ne sluti da je otvorila vrata ne samo u budućnost, nego i u prošlost. Jedna priča koja je davno započela s kratkim dijalogom želi svoj nastavak. No, ima li za nju mjesta u životu djevojke koja je odlučila svu prošlost ostaviti iza sebe?

… jednostavno postoje ljudi koji ne znaju voljeti. Morala sam se zapitati zašto, ako ne mogu naučiti, uopće pokušavaju. Njihovi pokušaji samo nanose štetu onima dovoljno glupima da ih pokušaju voljeti.

Može li se nastaviti praviti da ga ne prepoznaje, tog muškarca koji još uvijek nosi ime nekakvog heroja? Cole Walker je sve što bi svaka žena poželjela i sve ono što Shannon više ne želi; neodoljivo privlačan, loš dečko. Poznaje ona jako dobro takve; odlučila je bježati od njih, ovoga puta zauvijek. Cijena njihove pažnje i ljubavi je prevelika, a Shannon je više ne želi i nema čime plaćati. Zbog čega je onda tako teško ignorirati tog visokog muškarca?

Drhtureći, prošaptala sam: “Između nas nema ničega.”
Iz očiju mu je nestalo sjaja. “Ne. Ničeg osim goleme kemije koju želim istražiti otkad smo se prvi put vidjeti. I možeš se prestati pretvarati da se ne sjećaš jer znam da se sjećaš.”

Imam dva mala problema koje vam moram ispovjediti.

Prvo, ja nisam idealan čitatelj ljubavnih i erotskih romana. Razmišljala sam malo više o tome u zadnje vrijeme; zbog čega se to ja ne uspijevam uživjeti potpuno u kemiju koja pucketa između likova? Mislim da to ima veze s time što mi u stvarnom životu nedostaje iskustvo da sam nekome toliko lijepa, toliko neodoljiva, da se ne može suzdržati da mi pri svakom susretu ulazi u osobni prostor i kroz zube šapuće riječi od kojih bi mi se koljena pretvorila u puding.

Kada bi mi netko i prišao tako, prva reakcija bi mi bila: “Ajde, ne prenemaži se, nema potrebe za tim, samo reci što trebaš?” To vjerojatno govori dosta o meni. Kako bilo, zbog toga mi je teško uz likove iz ljubavnih i erotskih romana ostati kroz čitavo njihovo međusobno naganjanje i dahtanje kroz 200-300 stranica knjige.

Drugi problem je taj što sam propustila puno u ovom serijalu. Pročitala sam Dublin Street, koji me je baš zabavio, a i zanimljivo je bilo prošetati se kroz stvarnu ulicu za vrijeme posjeta Edinburghu. No, između te prve i ove sada knjige nisam pročitala ništa! Znači, ne mogu reći niti da sam prava osoba koja bi trebala ocjenjivati ovu knjigu. Iako se naslove može čitati odvojeno, ipak mislim da se nešto od čitateljskog doživljaja gubi zbog propuštenog. Uživala sam, evo, doznati iz ove knjige kako su završili likovi iz Dublin Streeta i kako žive danas. Ipak, ne mogu usporediti ovu priču s ostalima i reći koliko je bolja ili slabija od prethodnih. Ako među vama ima onih koji ste ih čitali sve po redu, slobodno mi javite vaše usporedbe, ocjene ili rang-listu. Premda nisam spontani čitatelj ovoga žanra, ipak mi je malo žao što nisam pročitala ostale knjige pa da vam barem mogu reći koliko je ova knjiga “vruća” u odnosu na ostale. A vruća je poprilično. 🙂

Nekoliko ljudi mi je već na Facebooku napisalo da su veliki ljubitelji ovog serijala i da im je ova knjiga čak jedna od najboljih. Koliko vidim, ljubitelji serijala su ovu knjigu čitali u roku jednog ili dva dana. Kako oni kažu, “Iva, to ti dovoljno govori o knjizi.”

Dragi ljubitelji Samanthe Young, to i vama dovoljno govori – ovo je knjiga koju želite imati i koja vas neće razočarati. Sadrži sve ono zbog čega ste i zavoljeli Samanthu Young i jedva čeka da je odložim u poštanski sandučić, da može svo ovo zavođenje i strast prezentirati pred vašim očima. Uostalom, temperature su takve da normalna žena nikada neće odbiti malo zagrijavanja. 🙂

Hvala na pažnji!